piątek, 20 kwietnia 2012

Samorozwój...


  Wczoraj wysłuchałam ciekawej dyskusji na temat rozwoju i edukacji dzieci.

 Każdy rodzic chce jak najlepiej dla swoich dzieci. Pragnie aby ich pociechy miały szybszy, łatwiejszy „start” w życiu zawodowym jak i prywatnym. Dlatego też inwestuje w edukację i rozwój swoich pociech już od najmłodszych lat. Dziś dziecko w wieku  1,5 roku zaczynają uczyć się języków obcych, (czasami nawet pięciu!), chodzi na zajęcia rytmiczne, plastyczne, naukowe, basen  itd.

   Ja, jako mama też pragnę aby moje córki wyrosły na świadome i mądre osoby. To niełatwe zadanie a na pewno ogromna odpowiedzialność ponieważ w dużej mierze ode mnie zależy jak dziecko będzie postrzegało Świat, jak będzie nastawione do nauki i samorozwoju. Dlatego też chciała bym żeby pomoc z mojej strony była przemyślana i rozsądna.
   Cudownie było by gdybym mogła sprawdzić jak rozwijają się moje córki w różnych etapach ich życia. Dowiedzieć się w czym są dobre, do czego mają predyspozycje i które umiejętności powinnam wspierać a co najważniejsze w jaki sposób. Dzięki temu mogły by same, w pełni świadomie ułożyć swoją ścieżkę rozwoju a także kariery będąc już w podstawówce.

   A czy Ty chciał byś posiadać taką wiedzę która pomoże Ci wesprzeć własne dzieci w rozwoju ?
Posiadać mapę która wskaże jaki kierunek obrać aby robiły w życiu to co będzie sprawiało im przyjemność…?
A może chcesz zrobić dla siebie taką mapę ? :)  


cdn...

Warto inwestować w ten uśmiech...




A Ty co o tym sądzisz ?
katarzyna@smolka.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się opinią...